روز ارتش

دو روز پیش یه خانم و  آقا اومدن خط موبایلشون رو بفروشن  

 

آقا : ببخشید خانم این خط ما رو چند می خرید ؟؟ 

من : شماره تون رو بگید ! 

آقا : ........091273 

من : 195000 

آقا : نمیشه خانم بالاتر بخرید ؟ من از چند جا قیمت گرفتم !
من : نه آقا فکر نمی کنم خطتتون بیشتر از این ارزش داشته باشه ! اگر جای دیگه بالاتر می خرن برید اونجا بفروشید !

 

آقا : میدونی خانم این خط من خیلی ارزشمنده ، زنگ خور نداره ، شماره اش رو فقط فرمانده هامون دارن ، امروز هم که روز ارتشه باید بالاتر بخری !!!! من کلی صبر کردم تا امروز که مناسبت داره بفروشم !

نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

خودم جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

رد میشدم از این طرفا
یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد